21 Ocak 2016 Perşembe

Filli runner

Merhaba,
Kızımın oyun evinden artan bir parça kumaş tam da bizim mutfak masasına runner olacak ölçülerdeydi. Nice zamandır 'beni runner yap beni runner yap' diye başımın etini yiyordu bu kumaş :) bende gece gece oturdum ve diktim nihayet. 

Fiili desene uçları üçgen runner yakışmazdı diye düşünüp dikdörtgen yaptım. Kendi ölçülerinizde kesip, kenarları iki kat kıvırıp dikiyorsunuz işte bu kadar basit :) ben metresini 10₺ ye almıştım duck bezi kumaşı yarım metreden rahatlıkla bir runner çıkarabilirsiniz. Bunun altına düz renk bir örtü dikeceğim kumaşı alıp. Daha önce de yine duck bezinden çiçekli bir örtü dikmiştim. Dikişe yeni başlayacakların masa örtüleriyle başlamalarını tavsiye ederim. Benim için büyük terapi dikiş :) 
Keyifli dikişler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder